پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4768
-
الف
+

برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر «لبخند»

12اثر نمایشی با محوریت لبخند در جشنواره تئاتر لبخند رقابت می‌کنند.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری فارس، «بهزاد فراهانی» دبیر دوازدهمین جشنواره تئاتر لبخند (پاکدشت) ویژه استان تهران  گفت: ما از بهمن ماه سال گذشته فراخوان شرکت در جشنواره را منتشر کردیم و دبیرخانه از اول اردیبهشت ماه ۹۸ شروع به کار کرد.

وی در ادامه افزود: در مرحله ابتدایی ۸۴ اثر به دبیرخانه رسید که مورد بازبینی داوران (آقایان ابراهیم گله‌دارزاده، فرزاد شیرنسب، مجید ستایش) قرار گرفت. موضوع جشنواره با رویکرد لبخند و در قالب طنز اجرا می‌شود.

فراهانی همچنین گفت: پس از بازبینی اولیه، آثار توسط شورای نظارت و ارزشیابی شهرستان پاکدشت مورد بررسی قرار گرفت و داوران بخش نهایی نیز (آقایان سعید آقاخانی، علیرضا استادی ،‌هومن حاجی عبداللهی)  دوازده اثر به مرحله بعد راه پیدا کردند که در جشنواره با هم به رقابت می‌پردازند. 

وی درباره جوایز برگزیدگان گفت: جوایز ما در بخش‌های کارگردانی، نویسندگی و بازیگری زن و مرد(هر بخش سه برگزیده) و بخش‌های موسیقی، آفیش و بروشور، طراحی صحنه و لباس، طراحی چهره و نمایش برگزیده (هر بخش یک برگزیده) خواهد بود.

فراهانی با بیان اینکه این جشنواره از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت برگزار می‌شود، افزود: آثار در ایام جشنواره در سه سالن آمفی تئاتر کتابخانه امام جعفر صادق(ع)، سالن مرحوم استاد هوشنگ حنیفه و همچنین سالن اجتماعات فرهنگسرای امام خمینی(ره) به اجرا در می‌آیند.

وی همچنین افزود:‌جشنواره از هفده تا بیست و یکم تیر ماه برگزار می‌شود. ۲۲ تیر آیین اختتامیه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دانشگاه تهران، پردیس ابوریحان شهرستان پاکدشت انجام می‌شود.

س ح / س م

نظر شما
ارسال نظر